3 aug. 2016

Kungsträdgården

Vilken härlig lunch det blev idag!
 
Vi kilade ner till Kungsträdgården och satte oss på trappen där i solen och mumsade på wraps och sallad.
Älskar sådant här! Bara sitta och kolla på folk och prata och samtidigt fylla på energiförrådet!
 
Det var lagom med folk, soligt och varmt. Det var flera barn som gick runt i vattnet och fotbadade bland fontänerna. Såg riktigt skönt ut! Haha!
 
 
Trots att denna fina park ligger endast ett stenkast ifrån där jag jobbar blir det allt för sällan som jag är här.
Sist var när körsbärsträden blommade i maj. Har varit på genom fart här en gång också då T och jag skulle till ett av våra ställen, en Italiensk Restaurang som heter Milano och ligger alldeles brevid  Kungsan.
 
 
Min matsäck innehöll en Caesar wrap från H&M:s egna café.
 
 
Lena, som arbetar som size Coordinator på H&M och så Anna och Helene som tillhör mitt team.
 
 
Efterrätt en dag som denna var en självklarhet.
 
Nogger och kaffe och ett par timmar kvar på kontoret innan hemfärd! 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar