1 mars 2016

Vår feelings

Vår! Våren är verkligen på väg!
Och jag bara älskar det! Snälla gode Gud, låt oss slippa mera snö! Amen!
 
Har till och med tagit en tunnare jacka på mig idag och längtar tills jag kan krångla på mig mina vita sneakers!
Bara att få damma av solbrillorna är stort!
Konstigt hur ljuset påverkar våra sinnen. Direkt fylls man av ny energi och allt känns så mycket enklare.
 
 
 
Välkomnar ( och skyndar på...) våren med blå fina pärlhyacinter. Sådana här planterade jag utanför vår entre på Dalarö och dem växte som sjutton. En söt liten blomma som verkligen förmedlar vår!



Färska blommor hemma förhöjer helt klart energi nivån!

 
Och så denna blå himmel på det!
Finemang!
 
Av med broddarna och på med glajjorna!
Våren ÄR på ingång!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar