18 mars 2016

Sol och Sneakers

 
Sol och klarblå himmel har stått överst länge på min önskelista. Därför blir jag alldeles lyrisk av det fina vädret. Att få damma av solglasögonen och sätta på sig vårjackan! Det kommer säkert ett bakslag. Såklart. Men njuter för dagen av solens strålar och framförallt ljuset!

 
Vårjacka från Vero Moda och sneakers från SWE kollektionen H&M :)
 
 
Hemmets alla rum fullkomligt badar i ljus. När barnen säger "kommer du redan?" när jag kommer för att hämta kl 16.45 är sååå skönt att höra! Stressen över att dem har relativt långa dagar tonas helt klart ner ett par nivåer! 

 
Flickorna är hemma hos oss denna veckan. Ikväll blir det traditionsenligt tacos och Lets Dance. Att "Bada nakna" med Samir och Viktor går på repeat här hemma känns helt ok ändå. Jag genomlider gärna den lilla detaljen, bara dem är hos oss.
 
Hur jag summerar veckan? Med ett enda ord,vårkänsla!
 
Önskar er alla en fin fredag!
 
 


1 kommentar: