4 mars 2016

Movie Time

Igår såg jag och T The Revenant på vår lilla biograf i Vaxholm. En perfekt kväll för bio. Grått och ruggigt ute .
 
Man får en rejäl nostalgitrip när man kliver innanför dörrarna till den här urmysiga lilla biograf.
Tänk att det ens finns en bio i lilla Vaxholm.
 
 
Vi slirade in 5 min innan föreställningen började. En av fördelarna här är att salongen ha ett behagligt antal besökare. Det är ju typ aldrig fullsatt.

 
Godis är ju en självklarhet...eller? Mitt biogodis består oftast av lakrits och choklad. Brukar bli lakritsskallar som både jag och T älskar. Annars är det självklara tilltugget till bion popcorn för T:s del.

 
Kaffe och Popcorn :)


Salta Katten och Choklad. Oftast uppätet innan filmen ens börjat... hehe!
 

 
Let´s start the moooovie!

 
Vad vi tyckte om filmen? Om du frågar T så var den riktigt bra. Om du frågar mig så var den bra med lite för rå för min smak.
Vi hade en riktigt mysig kväll tillsammans! Mitt i all vardags stress kopplade vi bort allt annat och lutade oss tillbaka.
 
 


1 kommentar:

  1. Åhhh så mysigt!! Underbart att ha en bio sååå nära!
    Hmm kan tänka mig att det inte är någon tjejfilm direkt:)

    SvaraRadera