16 maj 2016

Förvaring

 
För ett par dagar sedan kom mitt efterlängtade paket från webshopen My Tivoli!
För ett tag sedan vann jag ett presentkort hos Sofi med bloggen Sofis Husdrömmar.

Här kan man lätt sätta sprätt på sina besparingar!
Två av flera vackra ting som jag valde att beställa hem var nedan fina förvaringslådor.
 

Dem levereras i 2-pack. En till Honom och en till Mig <3
 
Här kommer vi förvara alla viktiga papper som hittills hamnat i en stor hög på bänken i köket. Dax att rensa upp och frigöra ytan där!
 


Ordning och reda! Samt att allt viktigt ligger väl förvarade på ett och samma ställe!
 


 
Kika in hos Linda och My Tivoli vettja!
 
Allt annat fint som låg i shoppimgkassen kommer jag att visa i lite olika inlägg framöver :)
 
Önskar er alla en kickstart på veckan!
 
Nu drar jag på seminarie om skärmandvändning. Hur man som förälder bör agera/ tänka kring ens barns andvändning av datorer, mobiltelefoner, surfplattor mm.
 
Ha det gott!
 
 


1 kommentar:

  1. Men så snygga!
    Skulle också behöva någon form av pappersförvaring i köket:)

    Kram Sofi

    SvaraRadera