7 okt. 2016

Glossy Oct

Igår landade månadens Glossybox hemma i brevlådan!
Älskar denna lyx som kommer så fint förpackad en gång i månaden.
 
Denna gången levererades den i vinröd färg med vinrött silkespapper och vitt sidenband runt produkterna.
För endast 139 kr/ månaden får man denna uppskattning varje månad och enligt mig är det värt varenda öre!
 

Det medföljer alltid ett litet Glossy magasin med varje box. Här i hittar man allt ifrån de senaste trenderna inom kosmetik, hårvård och kroppsvård till spännande repotage.
 

 
Det finns också information om de produkter som man fått i boxen, tips, tävlingar och mycket annat.
Perfekt väskformat :)
 

En av produkterna i månadens box är det här badsaltet, Flower, från ADD WISE. Det ska vi testa till helgen. Halva påsen till mig och T och den andra halvan ska tjejerna få krypa ned i badet med när de kommer.
Badsaltet ingår i deras Limited edition sortiment som säljs till förmån för organisationen Desert Flower och kampen mot kvinnlig könsstympning. Finns mera att läsa om det här på deras hemsida.
 


Den här lilla karamellen är ett rouge som man även kan använda på läpparna.
Ett fantastiskt rouge i stiftform som är lätt att applicera och ger en rosig och fräsch höstkänsla på kinderna.
Det kommer från Universalbeauty och du hittar det HÄR.
 


 
Älskar det!
Har packat ner det i handväskan för lite extra piff senare idag.
 
Utöver de här pärlorna hittade man även ett läppbalsam och en ögonbrynsgelé i boxen.
 
Önskar er alla en riktigt skön fredagkväll!
Själv ska jag med lilla V på Discopremiär! Jag och Vilmas kompis mamma ska sörpla kaffe o spana på vilka grabbar som bjuder upp våra döttrar till dans ;)
 
Känner jag min lilla loppa väl så lär man hitta henne i godiskön till kiosken lite titt som tätt :) eller i en virvlande dans ute på dansgolvet!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar