8 sep. 2016

H&M Studio A/W 2016

Hej vänner!
 
Igår hade vi lite AW här på kontoret. Vi såg delar av H&M:s nya Studiokollektion som släpptes i butik idag.
Det är alltid ett stort intresse för just dessa kollektioner och restaurangen här var fullsmockad till bredden med modemedvetna kollegor.
 
Jag tycker att herr kollektionen var ett strå vassare än damernas den här gången.
 
Har ni någon favorit?
 

Vin, Godis och chips stod på menyn för kvällen.
 


Men allra bäst var barn kollektionen. Hur fina är inte dessa två puderrosa klänningarna? En med volang såklart och en med blom mönster.
På grabb sidan var det hattar och små västar som dominerade.
Riktigt riktigt fina!
 


Och klarblå himmel! Vilken värme Stockholm ännu bjussar oss på!
Tack och bock för det! :)
 

Kan ju säga att kollektionen gått som smör i solsken i butik idag. Online sålde slut ganska fort. Och kunderna bokstavligen strömmade in idag runt lunch när kollektionen släpptes!
 
Om ni vill få lite inspiration och gotta er med resterna som finns kvar Online hittar ni den här.
 
Nu ska jag möta upp min stora kärlek och promenera till bussen. Ikväll blir det hemma mys och lite extra kramar på min Lilla V som jag ska hämta hos hennes Farmor.
 
Önskar er alla en riktigt skön kväll.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar