15 juni 2016

Woodstockholm Mosebacke

Hej! :)
 
Vill tipsa om ett mysigt litet fik, Woodstockholm som ligger på Mosebacke Torg.
T jobbar alldeles i närheten så jag slog mig ner här i väntan på att han skulle sluta för dagen.
 
 
Älskar Söder och alla mysiga "krypin" det finns överallt. Lite udda ställen som inte alls följer någon mall på hur det ska se ut. Personliga som sjutton och de känns så välkomnande!


Bara att sitta och ta en kopp kaffe på ett park fik mitt på soliga Söder gör att livet känns med ens lite extra lyxigt! Mitt tips till er som befinner på i närheten, sväng förbi på en kopp! :)
 

 
En kopp rykande varmt kaffe........DET är svårslaget!
 
Nu ska jag bege mig hemåt och förbereda inför min bror och hans söners besök.
Dem befinner sig nu någonstans mellan Karlskrona och Stockholm. Ihh! Som jag har längtat!
Vi har massa roligt vi ska hitta på allihopa den kommande veckan innan vi själva styr Gamla Bettan mot familj och vänner i Karlskrona för Midsommarfirande!
 
Önskar er alla en fin kväll!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar