1 apr. 2016

Fredag igen!


Äntligen!
Jag kan lätt vänja mig vid att ha kortvecka varje vecka! Redan helg igen!
Hur firar ni er fredag?
Jag och Vilma ska fredagsmysa själva idag. Julia ska hem till en kompis för taco- och filmmys och eventuell övernattning och Tommie far in till stan för att fira en vän som fyller år.
 
Vi får väl se om Julia ringer vid sisådär 22.30 tiden då det kan vara dax att sova. Så var det förra helgen då hon var på pyjamasparty hos en annan kompis. Dem hade så roligt hela kvällen men när det var dax att släcka lampan kom hemlängtan. :)

 
Förra helgen spenderade jag och Tommie fredagen på stan. Hand i hand njöt vi av solen och att bara få vara tillsammans. Tvåsamhet när den är som bäst!
Vi lyxade med varsin Disaronno Sour på ett av våra favorit ställen i stan, Café Milano som ligger vid Kungsträdgården här i Stockholm.
 
 
Nästa stopp längs vägen blev Texas Longhorn på Humlegårdsgatan. Jag jobbade i dem här kvarteren tidigare och härifrån beställde vi ofta upp hamburgare till kontoret en gång i månaden. Varje fredag efter lön, vilket blev en kär tradition.
 
 
Vi avslutade vår kväll på Sturehof där vi med glädje upptäckte att det finns Dalarömacka på menyn! :)
Underbart! Den bästa delen av skärgården mitt på Stureplan!
 
På kvällen agenda idag står:
Massa kramar
Gos
Lets Dance
Fruktsallad och Glass
 
Min lilla Vilma och Jag! <3
 
 
 Önskar er en skön och avkopplande helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar