5 okt. 2016

Morgonstund

Hej Onsdag!
 
Lillördag! Och mitt i veckan! En stor sol på väderkartan och kyla i luften! Hög klar luft!
 Termometern visade tre grader imorse så kappan och handskarna har fått göra entré!
 
Älskar de morgnar då jag faktiskt hinner njuta av en kopp kaffe och frukost hemma. Oftast blir de dem morgnar som flickorna är hos oss.
Då sitter vi oftast ner iallafall i 10 min och äter tillsammans vilket jag uppskattar mycket! Är det en riktig bonusdag så sitter vi alla fyra!
 
 
 
Frukost är det bästa målet på dagen enligt mig! Att få sitta en stund och reflektera över dagen man har framför sig ger iallafall mig en mjukare och skönare start.
 
 
Yoghurt toppat dessa små rackare har satt senaste trenden hemma just nu :)
Kan vara det godaste att slurpa i sig även framför tv:n iklädd mysbyxor och innetofflor till ett avsnitt av Bonde Söker fru. :)
 

Mums!
 
Så idag vill jag slå ett extra slag för just frukosten!
Mer frukosttid åt folket!
 
Hade jag drivit företag med anställda så hade frukost på kontoret varit ett givet inslag varje dag.
På så sätt anser jag att man presterar så mycket bättre!
 
Ha en fin fin dag i höstsolen!
Själv piper jag strax iväg för en lunch i goda vänners lag!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar